0

Aktualności

stojaki i tablice z drewna z powierchnią do pisania kredą dostępne w sklepie Pełno Reklam

Stojaki i tablice z drewna czyli przepis na eko-reklamę

Jednym z prężnie rozwijających się trendów we współczesnym świecie jest ruch eko. Dąży on do ograniczania negatywnego wpływu działalności człowieka na środowisko. Troska o ekologię obejmuje różne sfery życia, wpływając również na reklamę. Wyrazem dbania o naturę są drewniane produkty reklamowe takie, jak stojaki i tablice z drewna. Dlaczego warto w nie zainwestować?

Eko-marketing

„Eko-marketing” nazywany też „eko-reklamą” lub „green-marketingiem” to takie działania marketingowe, które propagują postawy i zachowania chroniące środowisko naturalne. Eko-reklama to również nowe, proekologiczne metody reklamowe. Główne założenie w tym przypadku polega na sięganiu po przyjazne środowisku formy i nośniki prezentowania treści. Eko-reklama przybiera często niekonwencjonalną postać: wzorów tworzonych z kwiatów, komunikatów pojawiających się na chodnikach w deszczowe dni czy malowanych wodą graffiti na zabrudzonej ścianie.

Za eko-marketingiem kryje się bowiem głęboka filozofia dbania o otaczającą przyrodę. Składa się z szeregu reguł. Jedną z nich jest założenie, że oferowany produkt powinien nadawać się w całości do recyklingu lub/i nie być obciążający dla środowiska naturalnego.

Drewniana reklama

Trudno wyobrazić sobie materiał dłużej wykorzystywany przez ludzi, niż drewno. Pomimo rozwoju technologicznego i sięgania po nowoczesne materiały, produkty z surowców naturalnych, w tym głównie z drewna, wciąż są niezastąpione. Drewno nie obciąża środowiska naturalnego ponieważ jest surowcem odnawialnym. O jego znaczeniu niech świadczy fakt, że znajduje współcześnie 30 tys. różnych zastosowań.

Nie tylko ekologia

Drewniane produkty posiadają cały szereg zalet: są stosunkowo lekkie, odporne na czynniki pogodowe, trwałe i elastyczne. Struktura drewna powoduje, że może przybierać niemal każdy kształt. Przez swoje właściwości rezonansowe, wzmacnia dźwięki i dlatego w dalszym ciągu jest głównym tworzywem wyrobu instrumentów. Z punktu widzenia produktów reklamowych, drewno posiada jeszcze jedną, wyjątkową cechę: jest niezwykle estetyczne. Produkty reklamowe takie, jak stojaki i tablice z drewna bez problemu wpasowują się w każdą przestrzeń lokalową. Wzbogacają wystrój i tworzą w pomieszczeniu wyjątkowy klimat.

Uniwersalne stojaki i tablice

Jednymi z najchętniej kupowanych gadżetów reklamowych są dzisiaj stojaki oraz tablice drewniane. Ich największym atutem oprócz wykonania z wysokiej jakości drewna, jest system wymiany treści. Najczęściej produkty tego rodzaju zaopatrzone są w powierzchnię tablicową, na której treść nanosi się najzwyklejszą kredą. Rozwiązanie proste, funkcjonalne ale też gustowne.

Stojaki najczęściej pojawiają się na stołach konferencyjnych (dwustronny pochyły stojaczek kredowy) i restauracyjnych (stojaczek kredowy z napisem MENU) oraz biurkach w większości pokoi hotelowych (stojaczek kredowy pochyły). Ilość oferowanych kształtów i form powoduje, że każdy zainteresowany znajdzie stojak dopasowany w jego indywidualnych potrzeb (stojaczek z tabliczką kredową, stojaczek na drewnianej podstawce).

Z kolei kredowe tablice i tabliczki drewniane wykorzystują najchętniej restauratorzy (tabliczka kredowa talerz, tabliczka kredowa na stolik). Pojawiają się też przed wejściami do hoteli (tablica kredowa), w barach (tabliczka kredowa czajniczek, tabliczka kredowa filiżanka), pubach (tabliczka kredowa kufel piwa) oraz sklepach (czarna tabliczka z klipsem).

Podsumowanie

Dbając o zakupione stojaki i tablice poprzez sporadyczną konserwację ich drewnianych elementów, możemy być pewni, że będą nam służyły latami. A stara prawda głosi, że im nasz drewniany stojak lub tablica starsze, tym piękniejsze!

Zobacz nasze stojaki i tablice z drewna.

 

Udostępnij!

EnglishGermanPolishRussian