Efektywna reklama to nie tylko realizowane z rozmachem kampanie marketingowe w Internecie lub drogie, płatne ogłoszenia w mediach drukowanych, radiu lub telewizji. Jednym z podstawowych i jednocześnie tradycyjnych nośników reklamy są potykacze reklamowe – prosta ale też skuteczna forma przykuwania uwagi klientów.
Po pierwsze, prostota
Potykacze reklamowe odznaczają się nieskomplikowanym designem. Dzięki temu z łatwością można je ustawiać, przestawiać, składać i przenosić oraz w dowolny sposób eksponować. Uniwersalność potykaczy polega na ich łatwej do wymiany przestrzeni ekspozycyjnej. Powoduje to, że idealnie nadają się zarówno do prezentowania menu restauracji czy ogłaszania promocji sklepowych, jak i wyróżniania haseł reklamowych oraz ogłoszeń urzędowych.
Po drugie, funkcjonalność
Zazwyczaj stojaki reklamowe są gabarytowo na tyle niewielkie, że bez problemu wkomponowują się w otoczenie lokalu, w którym stoją lub przed którym je prezentujemy. Przy czym przemyślana treść reklamowa w nich umieszczana, łatwo i skutecznie dociera do mijających je odbiorców. Pamiętać należy o detalach. Potykacze reklamowe powinny być dostosowane do aranżacji i wystroju miejsca. Jeśli zależy nam na rustykalnym klimacie, który zachęca klientów do odpoczynku w naszej kafejce, lepiej wybrać potykacz drewniany z „płytą tablicową”. W nowoczesnych lokalach zdecydowanie lepiej sprawdzą się nośniki aluminiowe. Natomiast biały stojak wykonany z twardego tworzywa PCV, nadaje się do zamieszczania grafik samoprzylepnych, bezpośredniego nadruku lub pisania kolorowymi, zmywalnymi markerami w każdym miejscu, w którym jakość wykonania potykacza nie odgrywa kluczowej roli.
Po trzecie, trwałość
Największą zaletą potykaczy jest ich trwałość. Inwestując niewielką kwotę pieniędzy, otrzymujemy odporny na zmiany warunków atmosferycznych nośnik reklamowy. Podczas dokonywania wyboru, warto jednak kierować się kryterium okoliczności w jakich stojak zamierzamy prezentować. W miejscach przewiewnych, między budynkami lub na otwartej przestrzeni np. na plaży, opcją najbardziej optymalną będzie jedna z wersji potykacza sprężynowego. Aby mieć pewność, że żadna siła nie ruszy naszego stojaka, warto zastanowić się nad stojakiem z podstawą z tworzywa, której dodatkową stabilność zapewnia wypełnienie piaskiem lub wodą. Jeśli stojak będzie ulokowany w budynku, rozpatrzyć można też wersję budżetową, tzn. lekki potykacz dwustronny. Możliwości jest wiele, a każda ma swoje zalety.
Po czwarte, cena
W zależności od naszych potrzeb oraz jakości wykonania stojaka, cena produktu będzie się różniła. Niemniej jednak jest to najtańsza forma prezentowania treści reklamowych w bezpośrednim otoczeniu naszego lokalu oraz jego wnętrzu. Trudno o więcej zalet w niskiej cenie, przy stosunkowo łatwym i skutecznym docieraniu do klientów. Z tego względu potykacze reklamowe cieszą się niezmienną popularnością i prawdopodobnie sytuacja ta szybko nie ulegnie zmianie.
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi potykaczami reklamowymi.